Освітні програми, що реалізуються в закладі
Основні завдання діяльності педагогічного колективу
у 2024 - 2025 навчальному році.
1. Створити оптимальні умови для зміцнення здоров’я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетентності щляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних технологій.
2. Оптимізувати роботу з формування екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки дошкільників в контексті освіти для сталого розвитку.
3. Спрямувати діяльність педагогічного колективу на підвищенням якості освіти через оновлення його змісту, впровадження сучасних технологій, які сприяють створенню сприятливих умов для самореалізації учасників освітньо-виховного процесу, розвитку творчого потенціалу дитини, своєчасному підтриманню її досягнень, процесу формування досвіду дошкільника в різних видах діяльності.
ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ МИ ПРАЦЮЄМО
Програма "Дитина - про покоління "Альфа", про дітей цифрової ери, які вирізняються інтелектуальною та емоційною своєрідністю.
Програма "Дитина" - про нову філософію педагогічної діяльності, у якій педагог - мотиватор особистісного розвитку дитини, а не хранитель стереотипів минувшини; про розвиток морального мислення; про сучасну гру і нові форми організації освітнього процесу; про нові форми співпраці з батьками; про підготовку до НУШ.
Зміст всіх розділів Програми "Дитина" спрямований на задоволення потреб дитини в її сьогоденні й водночас на формування обріїв майбутного через розвиток пізнавальних інтересів, емоційного інтелекту та комунікативних умінь. Пропонуються такі освітні завдання: формувати уявлення про соціапльно схвалювані якості особистості як загальнолюдські цінності; формувати емоційно-ціннісне ставлення до себе та до інших людей; спонукати дітей до експерементування, виявлення творчості, ініціативності; розвивати пізнавальний інтерес до розмаїття світу природи.
"Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку"
Парціальна програма для закладів дошкільної освіти.
Гавриш Н., Пометун О. Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку: парціальна програма для системи дошкільної освіти / Н.Гавриш, О.Пометун. – К., 2019, 23 с.
Зміст програми “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку:
Курс “Діємо разом” для дітей 4-го року життя:
Теми:
- Спілкування. Підтеми: Люди, які мене оточують. Мої товариші по групі. Мої друзі.
- Моє здоров’я. Підтеми: Мої рухи. Здорове харчування. Чистота навколо мене.
- Здоров’я природи. Підтеми:Дбайливі господарі і господарки. мої друзі пташки. Мої подарунки.
Курс “Маленькі люди великої планети” для дітей 5-го року життя:
Теми:
- Спілкування. Підтеми: Звернення і запрошення до дії. допомога і подяка за неї. виконання ролі у грі.
- Ресурси. Підтеми: Спільна гра з іграшками, які є. Збереження і раціональне використання води. збереження тепла у приміщенні.
- Природа – наш друг. Підтеми: догляд за рослинами – допомога природі. вживання рослинної їжі. Збереження навколишнього середовища.
Курс “Дошкільнятам про сталий розвиток” для дітей 6-го року життя”:
Теми:
- Спілкування. Підтеми: Привітання. Допомога і підтримка. Подяка.
- Ресурси. Підтеми: Мої іграшки. Папір – наше спільне багатство. Вода – наше спільне багатство.
- Подарунок. Підтеми: Подарунки – від природи. Слово в подарунок. Дарувати радість