ЗДО №7 "Берізка"
Вінницька область, Гайсинський район

Методична сторінка

 

ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ  МИ ПРАЦЮЄМО

Програма "Дитина - про покоління "Альфа",  про дітей цифрової ери, які вирізняються інтелектуальною та емоційною своєрідністю.

Програма "Дитина" - про нову філософію педагогічної діяльності, у якій педагог - мотиватор особистісного розвитку дитини, а не хранитель стереотипів минувшини; про розвиток морального мислення; про сучасну гру і нові форми організації освітнього процесу; про нові форми співпраці з батьками; про підготовку до НУШ.

Зміст всіх розділів Програми "Дитина" спрямований на задоволення потреб дитини в її сьогоденні й водночас на формування обріїв майбутного через розвиток пізнавальних інтересів, емоційного інтелекту та комунікативних умінь. Пропонуються такі освітні завдання: формувати уявлення про соціально схвалювані якості особистості як загальнолюдські цінності; формувати емоційно-ціннісне ставлення до себе та до інших людей; спонукати дітей до експерементування, виявлення творчості, ініціативності; розвивати пізнавальний інтерес до розмаїття світу природи.

       

 

"Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку"

Парціальна програма для закладів дошкільної освіти.

Гавриш Н., Пометун О. Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку: парціальна програма для системи дошкільної освіти / Н.Гавриш, О.Пометун. – К., 2019, 23 с.

Зміст програми “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку:

Курс “Діємо разом” для дітей 4-го року життя:

Теми:

  1. СпілкуванняПідтеми: Люди, які мене оточують. Мої товариші по групі. Мої друзі.
  2. Моє здоров’я. Підтеми: Мої рухи. Здорове харчування. Чистота навколо мене.
  3. Здоров’я природи. Підтеми:Дбайливі господарі і господарки. мої друзі пташки. Мої подарунки.

Курс “Маленькі люди великої планети” для дітей 5-го року життя:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Звернення і запрошення до дії. допомога і подяка за неї. виконання ролі у грі.
  2. Ресурси. Підтеми: Спільна гра з іграшками, які є. Збереження і раціональне використання води. збереження тепла у приміщенні.
  3. Природа – наш другПідтеми: догляд за рослинами – допомога природі. вживання рослинної їжі. Збереження навколишнього середовища.

Курс “Дошкільнятам про сталий розвиток” для дітей 6-го року життя”:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Привітання. Допомога і підтримка. Подяка.
  2. Ресурси. Підтеми: Мої іграшки. Папір – наше спільне багатство. Вода – наше спільне багатство.
  3. Подарунок. Підтеми: Подарунки – від природи. Слово в подарунок. Дарувати радість.

     

Основні завдання діяльності педагогічного колективу

у  2023 - 2024 навчальному році.

1. Створити  оптимальні  умови для зміцнення здоров’я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетентності щляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних технологій.

 2. Оптимізувати роботу з формування екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки дошкільників в контексті освіти для сталого розвитку.

3. Спрямувати діяльність педагогічного  колективу на підвищенням якості освіти через оновлення його змісту, впровадження сучасних технологій, які сприяють створенню сприятливих умов для самореалізації учасників освітньо-виховного процесу, розвитку творчого потенціалу дитини,  своєчасному підтриманню її досягнень,  процесу формування досвіду дошкільника в різних видах діяльності.


                                                               Методична мета на 2023 - 2024 н.р.

  • збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;
  • постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
  • створення такого освітнього простору, де в повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

У нашому дошкільному закладі для всебічного розвитку вихованців
працюють гуртки:

1. Екологічний гурток  «Таємниці довкілля»

МЕТА ГУРТКОВОЇ РОБОТИ: усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я, формування початку екологічного світогляду і культури.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ГУРТКА:

  • Виховання гуманного ставлення до природи.
  • Формування системи екологічних знань та уявлень про природу.
  • Розуміння самоцінності природи.
  • Усвідомлення себе, як частини природи.
  • Виховання шанобливого відношення до всіх, без виключення видів, незалежно від наших симпатій і антипатій.
  • Розуміння взаємозв’язку і взаємозалежності в природі.
  • Розвиток вміння бачити і відчувати красу, привабливість кожного елемента довкілля, милуватися і захоплюватись ним. Підведення до розуміння неповторності і краси навколишнього світу.
  • Навчання азам екологічної безпеки.
  • Формування уміння раціонально використовувати природні багатства.
  • Формування емоційно-позитивного відношення до навколишнього світу.
  • Включення в посильну еколого – зорієнтовану діяльність.

 

2. ГУРТОК  З РОЗВИТКУ ТАНЦЮВАЛЬНО-РИТМІЧНИХ РУХІВ

Мета: задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва,дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуттю ритму, формуванню основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.

Завдання:

  • надання початкової хореографічної підготовки;
  • виявлення схильності до продовження навчання;
  • естетичний розвиток дитини;
  • сприяння вихованню культури спілкування та правильної поведінки;
  • виховання вміння працювати в колективі;
  • розвиток психічних процесів – мислення,уяви,уваги та пам'яті;
  • прищеплення цікавості до занять хореографією.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях file:///C:/Users/%D1%81%D1%81%D1%81/Downloads/%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA_(1)%20(2).pdf

 

«Сучасне дошкілля під крилами захисту».

 https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/suchasne-doshkillya-pid-krilami-zahistu

 

Питання організації освітнього процесу у закладах освіти регламентовано листом МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022  «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»;

https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/86062/

 

 

Логін: *

Пароль: *