Брейнстормінг "Пекельна методичка кухня"
Для педагога бути професіоналом означає перебувати в постійному пошуку, зростанні та розвитку. Адже діяльність педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає глибоких і різнобічних професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності
Традиційні форми методичної роботи, в яких провідне місце займали доповіді й виступи, нині втратили свою актуальність. На часі нові форми роботи, які дають змогу залучити колег до активної діяльності й діалогу, передбачають вільний обмін думками. Із безлічі інтерактивних форм роботи з педагогами, під час яких можна генерувати ідеї та обмінюватися досвідом, ми обрали брейнстормінг.
Головна функція брейнстормінгу — використати творчий потенціал кожного співробітника, щоб виявити максимум ідей, що допоможуть розв’язати проблему або створити нову концепцію. Він дає змогу учасникам вийти за межі стандартного мислення та запалити вогонь ініціативи.
Метою нашого методичного заходу стало: формування в педагогів уміння працювати у форматі брейнстормінгу; розвивати здатність генерувати ідеї для розв’язання проблем; підвищувати мотивацію до креативної, інноваційної діяльності; удосконалювати навички роботи в команді.
Підготували та провели захід: Н.Груша та Ю.Руденко
- Наш садочок
- Наші групи
- Колектив закладу
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Сторінка для батьків
- Методична панорама
- Музичний калейдоскоп
- Кабінет інструктора з фізичного виховання
- Сторінка медичної сестри
- Кабінет психолога та соціального педагога
- Нормативні документи
- Наші досягнення
- Інклюзивна освіта
- Дистанційна робота під час карантину
- Гурток англійської мови " TIP-TOP ENGLISH"