Методична сторінка
Методична мета на 2017- 2018 н.р.
- збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;
- постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
- створення такого освітнього простору, де в повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.
ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ МИ ПРАЦЮЄМО
Ключовими принципами навчання за ідейними орієнтирами Освітньої програми «Дитина» є такі багатоваріантності, реалізація якого передбачає спрямування дитини на пошук різноманітних варіантів правильного рішення, а не задоволення єдиним; радісного навчання, що вимагає створення доброзичливої, психологічно комфортної, позитивно забарвленої атмосфери, насиченої радістю відкриття, успішного розв'язання завдання; партнерства, взаємної зацікавленості, рівноправного кола дорослих і дітей, об'єднаного лише прагненням спільного пошуку й відкриття істини.
У нашому дошкільному закладі для всебічного розвитку вихованців
працюють гуртки:
1. Екологічний гурток «Таємниці довкілля»
МЕТА ГУРТКОВОЇ РОБОТИ: усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я, формування початку екологічного світогляду і культури.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ГУРТКА:
- Виховання гуманного ставлення до природи.
- Формування системи екологічних знань та уявлень про природу.
- Розуміння самоцінності природи.
- Усвідомлення себе, як частини природи.
- Виховання шанобливого відношення до всіх, без виключення видів, незалежно від наших симпатій і антипатій.
- Розуміння взаємозв’язку і взаємозалежності в природі.
- Розвиток вміння бачити і відчувати красу, привабливість кожного елемента довкілля, милуватися і захоплюватись ним. Підведення до розуміння неповторності і краси навколишнього світу.
- Навчання азам екологічної безпеки.
- Формування уміння раціонально використовувати природні багатства.
- Формування емоційно-позитивного відношення до навколишнього світу.
- Включення в посильну еколого – зорієнтовану діяльність.
2. ГУРТОК З РОЗВИТКУ ТАНЦЮВАЛЬНО-РИТМІЧНИХ РУХІВ
Мета: задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва,дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуттю ритму, формуванню основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.
Завдання:
- надання початкової хореографічної підготовки;
- виявлення схильності до продовження навчання;
- естетичний розвиток дитини;
- сприяння вихованню культури спілкування та правильної поведінки;
- виховання вміння працювати в колективі;
- розвиток психічних процесів – мислення,уяви,уваги та пам'яті;
- прищеплення цікавості до занять хореографією.