Методична сторінка
Методична мета на 2021 - 2022 н.р.
- збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;
- постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
- створення такого освітнього простору, де в повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.
ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ МИ ПРАЦЮЄМО
Програма "Дитина - про покоління "Альфа", про дітей цифрової ери, які вирізняються інтелектуальною та емоційною своєрідністю.
Програма "Дитина" - про нову філософію педагогічної діяльності, у якій педагог - мотиватор особистісного розвитку дитини, а не хранитель стереотипів минувшини; про розвиток морального мислення; про сучасну гру і нові форми організації освітнього процесу; про нові форми співпраці з батьками; про підготовку до НУШ.
Зміст всіх розділів Програми "Дитина" спрямований на задоволення потреб дитини в її сьогоденні й водночас на формування обріїв майбутного через розвиток пізнавальних інтересів, емоційного інтелекту та комунікативних умінь. Пропонуються такі освітні завдання: формувати уявлення про соціапльно схвалювані якості особистості як загальнолюдські цінності; формувати емоційно-ціннісне ставлення до себе та до інших людей; спонукати дітей до експерементування, виявлення творчості, ініціативності; розвивати пізнавальний інтерес до розмаїття світу природи.
У нашому дошкільному закладі для всебічного розвитку вихованців
працюють гуртки:
1. Екологічний гурток «Таємниці довкілля»
МЕТА ГУРТКОВОЇ РОБОТИ: усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я, формування початку екологічного світогляду і культури.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ГУРТКА:
- Виховання гуманного ставлення до природи.
- Формування системи екологічних знань та уявлень про природу.
- Розуміння самоцінності природи.
- Усвідомлення себе, як частини природи.
- Виховання шанобливого відношення до всіх, без виключення видів, незалежно від наших симпатій і антипатій.
- Розуміння взаємозв’язку і взаємозалежності в природі.
- Розвиток вміння бачити і відчувати красу, привабливість кожного елемента довкілля, милуватися і захоплюватись ним. Підведення до розуміння неповторності і краси навколишнього світу.
- Навчання азам екологічної безпеки.
- Формування уміння раціонально використовувати природні багатства.
- Формування емоційно-позитивного відношення до навколишнього світу.
- Включення в посильну еколого – зорієнтовану діяльність.
2. ГУРТОК З РОЗВИТКУ ТАНЦЮВАЛЬНО-РИТМІЧНИХ РУХІВ
Мета: задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва,дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуттю ритму, формуванню основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.
Завдання:
- надання початкової хореографічної підготовки;
- виявлення схильності до продовження навчання;
- естетичний розвиток дитини;
- сприяння вихованню культури спілкування та правильної поведінки;
- виховання вміння працювати в колективі;
- розвиток психічних процесів – мислення,уяви,уваги та пам'яті;
- прищеплення цікавості до занять хореографією.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях file:///C:/Users/%D1%81%D1%81%D1%81/Downloads/%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA_(1)%20(2).pdf
«Сучасне дошкілля під крилами захисту».
https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/suchasne-doshkillya-pid-krilami-zahistu
Питання організації освітнього процесу у закладах освіти регламентовано листом МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»;
https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/86062/